Sunday 31 March 2013

Cristiano Ronaldo


Cristiano Ronaldo.. Sebut jer nama dia mesti korang akan bayang kan Manchester United, Real Madrid nan Portugal.. Betul x? 

Sebenarnya saya ni x brpa gmar nan owg ni coz dia ni nmpk cam poyo jer.. Bjet je lebih (wt pminat2 Ronaldo jgn lak korang gi hentam saya lak pas ni).. Jaoh beza nan Lionel Messi.. At first that was my opinion about him.. But after I read an article about this guy in this blog (http://lulu-pages.blogspot.com) I've change my mind..

Once upon a time, there was a man named Cristiano Ronaldo.. eceh2.. Da cm citer dongeng mat salleh lak.. Ok2.. Ni cerita dia yg sebenarnya.. 

Time perlawanan antara Portugal dengan israel, si Ronaldo ni da wt satu suprise.. Jeng2.. Dia da wt orang rmai trkjut especially org Islam time dlm game tu.. Cristiano Ronaldo reject untuk tukar jersey bola dengan seorang pemain israel.. Wow!! Well done!!! Good job la bro..

Ada seorang wartawan tv Aljazeera pergi interview si Cristiano Ronaldo and si wartawan tu sempat laa bertanya " Sekarang ni awak berada di negara israel atau negara Palestin?.. ayt yg wrtwan tu pakai skema sgt.. so saya edit2 la ckit.. asal kan mksd eh sama jer..

Korang nk tahu apa yg dia jwb? time saya bca jawapan yg si Cristiano Ronaldo ni bgi, mmg wt saya everyday I shock (shock), every night I shock (shock).. Hehehe.. Trkeluar lak lirik lagu beast..

Korang tahu x dgn selamber dia gi jwb " Saya skrg berada di negara Palestin".. Amazing gilerr jwpn yg dia bagi.. Kalo korang x caya apa yg berlaku jom lyanz video klip ni.. Check it out..

No comments:

Post a Comment