Friday 8 March 2013

Akibat Pengaruh Cerita KL Gangster ( Kelakar! )


Hari ini saya rasa bosan sangat.. Xtahu la nak buat apa.. Jadi saya search la cerita2 lawak  kat internet untuk hilangkan bosan saya ni.. then saya jumpa la satu story yang kelakar giler.. cuba baca..


Mak: Amin diam la , adik kamu tengah tidur nie
Amin: Lu kasi wa mampos dulu la , baru wa diam ..
Ayah: Amin ! itu mak kamu , ckp baik2 ta boleh ?
Amin: Wa tak kira lu mak ke , ayah ke , yg penting tempat nie wa pegang !
Ayah: Ish budak nie , aku rembat kang !!
Amin: Lu ade nmpak lutut wa goyang ? mari laa wa tungguuuu
Ayah: (membuat gaya untuk merembat Amin) Eyahhh !!
Aman: Lu rembat Amin, Wa rembat LU !!
Ayah: ish , lagi sekor nie , aku tembak jugak nnti !
Aman: Lu ada pistol ha? lu kasi tembak. sini!! sini !!


Hahahahahaha.....
ni lah akibatnya bila anak2 dah terpengaruh dengan cerita KL Gangster.. hope x de lah mana-mana anak2 yang keluar sana tu buat perangai cam ni.. kalau tak pening kepala parents nak layan perangai korang tu..

No comments:

Post a Comment